۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84834993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزارو۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید البرز تزریق شد

کرج – ایرنا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: با هدف تحقق شعار سال سه هزارو۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی چهار ماه گذشته در اختیار مراکز تولیدی ، کشاورزی و خدماتی استان قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار  ایرنا، علی  غیاثی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : این تسهیلات برای رونق مراکز تولیدی ،صنعتی و کشاورزی  و اشتغالزایی به این واحدها پرداخت شده است.
وی ادامه داد: میزان تسهیلات حمایتی این بانک در چهار ماه نخست نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد نشان می دهد. بخشی از تسهیلات اعطایی برای واحدهای تعاونی تولیدی و کشاورزی است هر ساله در اختیار آنها قرار می گیرد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز حمایت از افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی و پرداخت تسهیلات کم بهره به این اقشار را از دیگر برنامه های بانک برشمردو اظهار داشت: حمایت از مددجویان تحت پوشش سازمانهای حمایتی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی  نیز از برنامه های بانک توسعه تعاون است که در این زمینه برای توانمند سازی مددجویان تسهیلات کم بهره اختصاص یافته است تا بتوانند در بخش های مختلف مشغول به کار شوند.

استان البرز سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha