۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84834997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار خراسان جنوبی به مدیران برای دیدارهای مردمی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی بر انجام دیدارهای مردمی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دیدار بدون واسطه با مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و رضایت‌بخشی جامعه هدف را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز چهارشنبه در حاشیه برنامه ملاقات مردمی که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: از بدو ورود به استان به اشکال مختلف با مردم ارتباط گرفتیم که بخشی از آنها مربوط به سفرهای شهرستانی است.

وی گفت: برخی مطالبات در محل‌های برگزاری نماز جمعه و جماعت توسط مردم مطرح شده و برخی موارد هم از طریق سامانه سامد (شماره ۱۱۱) منعکس شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی که در گذشته مرسوم و متاسفانه مدتی مغفول مانده بود، با شروع به کار دولت مردمی دوباره برنامه‌ریزی شد تا خارج از سیستم اداری شخص استاندار و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در خدمت مردم باشند.

وی گفت: در این ملاقات‌ها مسائل و مشکلات مردم بدون واسطه با مسوول مربوطه در میان گذاشته می‌شود و پیگیری‌های لازم تا حل مشکل و پاسخ به مطالبه در دستور کار قرار می‌گیرد.

قناعت تصریح کرد: در این ملاقات‌ها علاوه بر سامانه‌هایی که وجود دارد، خدمت سنتی را هم مورد توجه قرار دادیم تا مردم بدون هیچ گونه دغدغه اداری موضوعات را بی واسطه اعلام کنند.

وی افزود: دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری مسوول پیگیری این مطالبات و مصوبات است و دستوراتی که به ادارات در سفرهای شهرستانی ابلاغ می‌شود و به حل مشکل مردم ختم نمی‌شود در ملاقات‌های مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های بعدی دیدار چهره به چهره با مردم پس از برنامه‌ریزی‌های لازم، اطلاع‌رسانی خواهد شد و دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری، متولی برگزاری ملاقات مردمی استاندار است که زمینه‌های لازم برای تحقق این امر را نیز فراهم می‌سازد.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند بعد از انجام ملاقات، از طریق این دفتر پیگیر درخواست‌های خود تا رسیدن به نتیجه باشند و امیدواریم اجرای این گونه خدمات رضایت‌بخشی مردم را به همراه داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های دیدار چهره به چهره با مردم از صبح امروز (چهارشنبه) میزبان تعدادی از مردم استان در محل نمازخانه استانداری بوده و به صورت حضوری، مسائل و مشکلات مطرح شده را بررسی کرد.

در این دیدار که جمعی از مدیران ستادی و استانی نیز حضور دارند، مشکلات و درخواست‌های شهروندان مطرح و دستورات لازم برای پیگیری آنها تا حصول نتیجه صادر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha