ستاد امر به معروف در دهه اول محرم گزارش کار می‌دهد

تهران- ایرنا- دبیر کمیته اجرایی دهه احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یکی از برنامه‌های دهه اول محرم را ارائه گزارش عملکرد ستاد امر به معروف دانست. 

به گزارش ایرنا از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، مجید باقری درباره برنامه های این ستاد در دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با شعار ملت حسینی؛ مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه، برنامه های متنوعی را در بخش های تبیین، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و همچنین ارائه گزارش عملکرد این ستاد و زمینه های ایفای نقش مردم را پیش بینی کرده است. 

وی افزود: یکی از برنامه های ستاد در دهه احیاء امر به معروف، برگزاری جلسه اعضاء اصلی ستاد با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز اول ماه محرم است. 

باقری از حضور دبیران و روسای ستاد به عنوان سخنران و خطیب نماز جمعه به عنوان یکی دیگر از برنامه های این دهه خبر داد و گفت: حضور و فعالیت ستاد امر به معروف در هیات های عزاداری های ماه محرم در قالب غرفه و نمایشگاه های محیطی برای ترویج این دو فریضه در سراسر کشور از دیگر برنامه های ستاد است.

دبیر کمیته اجرایی دهه احیا ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: معرفی و تجلیل از الگوهای برتر  آمران به معروف و ناهیان از منکر است و این افراد از میان تشکل های مردمی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و فعالان رسانه هستند.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان و کارشناسان ستاد امر به معروف در برنامه‌های مختلف تلویزیون به منظور تبیین  و گسترش امر به معروف و نهی از منکر، ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های ستاد و بیان راهکارها و زمینه های مشارکت و مردم در احیای فریضتین  در جامعه از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دهه احیا امر به معروف و نهی ازمنکر هستند که برنامه ها توسط این ستاد اجرا خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha