۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84835453
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر: کارگروه سالم سازی فضای بوستان های شهرستان تشکیل می شود

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت ساماندهی و سالم سازی پارک ها و بوستانهای شهرستان تاکید کرد و خبر از تشکیل کارگروهی در این زمینه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: کارگروهی ویژه با محوریت شهرداری ها و با حضور ادارات ذی ربط جهت فراهم ساختن محیطی امن، مناسب و بانشاط برای خانواده ها و رفع کاستی ها و نواقصی همچون کمبود روشنایی و برخی مزاحمت ها تشکیل می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه از برپایی میز خدمت در مصلی اسلامشهر در روز جمعه هفتم مردادماه خبر داد و گفت: همه ما وظیفه داریم برای تقویت برپایی نماز جمعه در شهرستان کمک کنیم چرا که حضور اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان در نماز جمعه برآیند و جلوه گر تاثیر کارهای فرهنگی در جامعه است.

فرماندار اسلامشهر در ادامه به نقش کم نظیر فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: کمبود سرانه های آموزشی، صدور احکام قلع و قمع و سایر کمبودها و مشکلات سخت افزاری نباید آموزش و پرورش را از تمرکز بر اجرای برنامه های فرهنگی، پرورشی و تربیتی در سطح مدارس غافل کند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و برپایی هیات عزاداری، ادارات و نهادهای مسئول در حوزه فرهنگ در حد توان به تقویت هیات جهت ترویج فرهنگ غنی عاشورا و اهداف مقدس نهضت امام حسین(ع) بپردازند.

حبیبی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تقویت هیأت اندیشه ورز شورای فرهنگی عمومی با دعوت از نخبگان و صاحب نظران این حوزه، احصاء اولویت های فرهنگی شهرستان و همچنین بررسی تخصصی آسیب های اجتماعی حوزه زنان و برنامه ریزی جهت کاهش این آسیب ها در جلسات آتی شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha