همه جوانب در ارزیابی مقاومت هتل آسمان شیراز لحاظ خواهد شد

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: در ارزیابی میزان مقاومت و استحکام هتل آسمان شیراز تمام جوانب امر از تامین امنیت جان گردشگران تا صرفه و صلاح حوزه گردشگری در نظر گرفته خواهد شد.

 امیر حسین جمشیدی روز چهارشنبه در خصوص آخرین روند بررسی میزان مقاومت ساختمان این هتل توسط کارگروه علمی و تخصصی افزود: مقاوم سازی هتل آسمان شیراز منوط به تمرکز بر کار کارشناسی است و از ابتدا هم بنا بر این شد که ظرف ۲ سال این بررسی به اتمام برسد که طی روزهای آتی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در کارگروه علمی بررسی مقاوم سازی این هتل، متخصصان علمی و دانشگاهی و یک نماینده از دفتر فنی استانداری و یک نماینده نیز شهرداری شیراز حضور دارند.

او اظهار داشت: حضور افراد متخصص در این کارگروه برای ما بسیار اهمیت داشت تا خروجی جلسات کاملا کارشناسی باشد و تا پایان کار نیز تمرکز ما بر کار کارشناسی خواهد بود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: هدف و خواست ما این است که تا حد امکان این ساختمان استحکام بخشی شود اما اگر نظر کارشناسان و متخصصیان غیر از این بود قطعا حفظ جان گردشگران و شهروندان بر هر چیز ارجحیت دارد.

فروریختن سازه متروپل در ظهر روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ در آبادان موجب شد که موضوع خطرساز بودن ساختمان هتل آسمان شیراز به عنوان سازه‌ای که شباهت‌های بسیاری به متروپل دارد در صدر اخبار رسانه‌ها قرار بگیرد.

ساخت این هتل مرتفع که به دلیل قرارگیری‌اش در حریم ارگ کریمخان زند همواره به عنوان یک مکان پرحاشیه در شیراز شناخته می‌شود در سالیان گذشته نیز مورد انتقاد برخی از مسئولان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha