امید زدایی راهبرد اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امید زدایی و هویت زدایی در بین مردم و جوانان جزو راهبرد اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است که هوشیاری مردم و مسئولان توطئه استکبار را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در جمع گروهی از بسیجیان شهر یزد افزود: دشمنان که در جنگ نظامی و تحریم‌ها متحمل شکست شدند برای رسیدن به اهداف شوم خود وارد فاز جنگ روانی، ترکیبی و تبلیغاتی با هدف اعتماد زدایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی در ۴۳ سال گذشته با همراهی برخی دولت‌های منطقه و حامیان جهانی خود از هیچ تلاشی و توطئه‌ای برای ضربه زدن به اصل  نظام اسلامی و انقلاب ما دریغ نکرده بیان گفت: باید مردم و مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را در تمامی بخش‌ها فصل‌الخطاب خود قرار داده و به آنها عمل کنند .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به اهمیت حضور مردم و مسئولان با وحدت و همدلی برای تحقق اهداف عالیه نظام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بصیرت، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی اساسی‌ترین نیاز کشور است .

کمالی بیان کرد: جهاد تبیین اصلی‌ترین راه و رسالت مردم و مسئولان کشور در برهه کنونی است و باید همه به نحو مناسب برای تحقق اهداف عالیه نظام در صحنه و میدان عمل با کار جهادی شرکت کنند.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین به معنای حضور بسیجیان ولایی و انقلابی در صحنه و فعالیت‌های مختلف جهادی و همچنین بیان خدمات گسترده نظام در ابعاد مختلف با همکاری رسانه‌های گروهی به مردم و جوانان است .

این مسئول به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در کنار جهاد تبیین اشاره کرد و تلاش و همکاری مردم و مسئولان را برای تحقق آن در جامعه بیش از گذشته خواستار شد که بسیار اهمیت دارد.

زارع کمالی همچنین به اهمیت افزایش جمعیت و فرندآوری و جوانی آن اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت و جوانی آن نیاز کشور است و باید همه با فرهنگ‌سازی برای تحقق آن که جزو خواسته‌های مقام معظم رهبری است بکوشند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha