۶ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84835742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات مرصاد تلفات سنگینی به منافقان تحمیل کرد

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۰
کد خبر: 84835742
عملیات مرصاد تلفات سنگینی به منافقان تحمیل کرد

سبزوار- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: این عملیات، تلفات سنگینی بر منافقان و تروریست‌ها، که به انقلاب اسلامی طمع کرده بودند، تحمیل کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده چهارشنبه‌شب در آیین گشایش دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در شهرستان ششتمد افزود: منافقان از تاریخ شکل گیری نفاق تا آن زمان، چنین طمع بزرگی در خصوص ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی نکرده بودند و تلاش برای عملی کردن این نیت شوم، تلفات سنگینی روی دست آنان گذاشت.

وی اظهار داشت: منافقان تمامی ایادی، نفوذی ها و حامیان خود را فراخوانده و ۱۵ هزار نفر را در قالب یگان‌هایی سازماندهی کرده بودند که به دام اطلاعات اشتباه و دروغ هایی که دشمنان به آنها داده بودند، افتادند و با  انهدام کاروان خودروی منافقان، حدود سه هزار نفر از آنها قلع و قمع شدند.

سردار یوسفعلی زاده گفت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، صدام با تصور اینکه مقاومت جمهوری اسلامی در هم شکسته شده است با طمع به دست گرفتن متصرفات قبلی، از تمامی خطوط عملیاتی شروع به پیشروی کرد و منافقان کوردل نیز به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی، در این اقدام حضور گسترده ای داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: منافقان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی برنداشته اند و گواهی آن تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور در حرکت های تروریستی بوده است.

وی با اشاره به تداوم کینه نفاق و دشمنی منافقان با انقلاب اسلامی، ادامه داد: این جریان هم اینک با استقرار در آلبانی، اتاق جنگ سایبری تشکیل داده و با تولید متن و محتوا، با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی مقابله می کند.  

سردار یوسفعلی زاده گفت: انقلاب اسلامی از بزنگاهها، گلوگاهها و نقاط حساس فراوانی که هدف آنها سرنگونی و آسیب زدن به انقلاب بوده است، به سلامت عبور کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جریان نفاق و شکل گیری منافقان از تولیدات آمریکا بوده است و این جریانهای تروریستی به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و انداختن پرچم به زمین و تنها ساختن امام و ولایت فقیه هستند.

وی اظهار داشت: دشمن و جریان نفاق با جمهوری اسلامیِ بدون آرمان مشکلی ندارند، اما آنها با آن جمهوری اسلامی مشکل و عناد دارند که هویت و آرمان و هدفی دارد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی  گفت: شرایط  کنونی انقلاب اسلامی و عزت، سربلندی و سرافرازی آن بین ملت های اسلامی و باج ندادن به دشمن، حاصل ایثار، ازخودگذشتگی، مقاومت و جهاد در دوران دفاع مقدس است.

 سردار یوسفعلی زاده گفت: دولت مردمی سیزدهم بر خلاف دولت قبل، که گفتمان با غرب و مذاکره را دنبال می کرد که در نهایت نتیجه ای نداشت، برگرفته از گفتمان مقاومت است.

 وی با بیان اینکه راه نجات کشور از مشکلات، ایستادگی و مقاومت است، افزود: دولت معتقد به گفتمان مقاومت، ایستادگی و پیوند نزدن سرنوشت مردم به نتیجه مذاکرات است و مدیران آن نیز مصصم و پای کار هستند.

وی ادامه داد: اکنون فضای تلاش، ازخودگذشتگی، جهاد، خدمت به مردم و بی اعتمادی به دشمن، فضای حاکم بر کشور و حوزه مدیریتی است.

دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ششتمد با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مسوولان اجرایی این شهرستان تازه تاسیس فعال شد.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha