۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۴۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84835884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث آتش سوزی و سقوط در اصفهان یک کشته و ١٠ مصدوم داشت
عکس تزیینی است.

اصفهان - ایرنا - حوادث آتش سوزی و سقوط روز چهارشنبه در اصفهان یک کشته و ١٠ مصدوم داشت که حادثه دیدگان با تلاش نیروهای امدادی، امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام کرد: حریق در ساختمانی سه طبقه مسکونی در خیابان رزمندگان شهر اصفهان در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به اورژانس اعلام شد که به دنبال آن واحدهای امدادی محل حادثه اعزام شدند.

۱۰ نفر ساکنان ساختمان شامل ۶ زن، سه مرد و یک کودک، بعلت دود گرفتگی و احتمال سوختگی استنشاقی به بیمارستان سوانح سوختگی اعزام شدند.

همچنین بر مبنای اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ساعت  ۱۰ و ۵۳ دقیقه امروز یک مورد حادثه سقوط کارگر ۳۵ ساله تبعه افغان داخل چاه ٧٠ متری واقع در روستای کبجوان از توابع شرق اصفهان به سامانه ١٢۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

بلافاصله اکیپ های امداد و نجات از ایستگاههای شماره ۲۳ ، ۱۵ و ۱۳ به همراه خودروی تخصصی نجات  به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت عمل کم نظیر فرد حادثه دیده را که از ناحیه سر به شدت دچار آسیب و در دم جان باخته بود از چاه خارج و تحویل عوامل انتظامی دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha