۶ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84836041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان ۱۰ درصد پیشرفت دارد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان در ۲۴ فروردین امسال، گفت: این پروژه در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت دارد.

محمد فرهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه قرار است در ۱۶۹ روستای استان با اعتبار پنج هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و طی ۳۰ ماه انجام شود.

وی با بیان اینکه پس از اجرای پروژه میزان جمعیت زیر پوشش آب شرب روستایی استان به ۸۶ درصد خواهد رسید، افزود: در قالب این پروژه ۶۷ هزار نفر جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: برنامه ریزی و هدفگذاری ما افزایش تعداد این روستاها به ۲۵۰ مورد است تا خانوارهای بیشتری از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

فرهاد ادامه داد: بر اساس آخرین بررسی صورت گرفته، ۵۸ روستای استان با چالش کم آبی مواجه بوده و آب شرب این روستاها به صورت سیار و با تانکر تامین می‌شود که امیدواریم در قالب برنامه های کوتاه و میان مدت مشکل این روستاها نیز رفع شود.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند که ۴۱۰ هزار مشترک آن شهری و ۱۳۵ هزار مشترک نیز روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha