۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84836240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی: اجرای سند تحول قضایی باید پیگیری شود

بجنورد-ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سند تحول دستگاه قضایی برای رضایت عموم مردم تدوین شده است و اجرای این سند باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی خراسان شمالی با بیان اینکه سند تحول مورد تایید رهبر معظم انقلاب است اظهار داشت: این سند مهم و کاربردی باید اجرایی شود تا رضایت مطلوب مقام معظم رهبری جلب شود.

وی افزود: تحول مقدمه تعالی است و باید تغییر در رویکرد ها، روند ها و حتی مدیریت ها اعمال شود تا به نتایج مثبتی دست یابیم.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این استان تاکنون در حوزه پیشگیری و اصلاح رویه ها بسیار موفق عمل کرده است چرا که نیروهای جهادی، انقلابی، دلسوز، شایسته و مهربان در این ارگان فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: مکتبی و مردمی بودن از خصوصیات نیروهای مسلح است و این نیروها همواره در خدمت مرد و نظام هستند و هر جایی که به آنان نیاز است، پای کار بوده اند.  

حجت الاسلام براتی زاده با بیان اینکه نظم و امنیت در خراسان شمالی مثال زدنی است گفت: نیروهای مسلح در این خطه از کشور با قدرت در تمامی صحنه ها و شرایط حضور پررنگ دارند و مشغول خدمات رسانی هستند.

 وی بیان کرد: خراسان شمالی در شاخص های توسعه نسبت به کشور عقب است و باید تلاش شود تا این استان با روحیه جهادی و انقلابی به توسعه برسد.

کاهش جرایم نیروهای مسلح 

رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی در ادامه این آیین گفت: تعداد پرونده های تخلف استان در حوزه این سازمان بسیار کم است و پرونده های دادگاه نظامی به طور کامل مختومه شده است.

مسلم محمد یاران بر آموزش نیروها و پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و افزود: کلاس‌های آموزشی در این زمینه برگزار می شود و مورد استقبال مخاطبان واقع شده است.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح در تمامی صحنه ها در کنار مردم حضور داشته اند و مردم با حضور این نیروها احساس امنیت می کنند.

آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) با حضور اعضای شورای تامین و فرمانده هان نیروهای مسلح استان در سالن اجتماعات دادگستری بجنورد برگزار شد.

در این آیین "مجتبی زارع" به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی و "محمود رحمانی" به عنوان دادستان نظامی استان معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha