۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1181
کد خبر: 84836575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت استاندار خوزستان برای درگذشت پدر شهیدان والا مقام رومزی

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی درگذشت "کرمعلی رومزی" پدر شهیدان والامقام "منصور و محمدرضا رومزی" را تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، در پیام صادق خلیلیان آمده است: خبر درگذشت مرحوم “کرمعلی رومزی” ، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، پدر شهیدان والامقام "منصور و محمد رضا رومزی" موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب شد.

"این پدر مومن، مقاوم و صبور در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندانش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کرد و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست."

استاندار خوزستان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، این مصیبت را به بازماندگان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت گفته است.

پیکر پدر شهیدان رومزی چهار مرداد جاری با حضور جمعی از مسوولان اهواز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای اهواز تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز درگذشت پدر شهیدان رومزی را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسالت کرد.

شهید منصور رومزی متولد ۱۳۴۲، و شهید محمد رضا رومزی متولد ۱۳۵۳ از شهرستان اهواز، در چهار آذر ۱۳۹۵ هنگام بازگشت از آیین اربعین حسینی در حله عراق به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha