حمایت جدی از ایجاد صنایع جدید در استان فارس خواهیم داشت

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: هدفگذاری کرده‌ایم که در استان از ایجاد صنایع جدید و همچنین اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن جدید حمایت جدی داشته باشیم.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه افزود: علاوه بر این حمایت از صنایع راکد و نیمه راکدی که با ظرفیت پایین فعالیت دارند را نیز از طریق ارائه تسهیلات بانکی مانند تبصره ۱۸، پنجره واحد و سایر روش‌های حمایتی در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: در مجموع آغوش استان بر روی سرمایه گذارانی که به دنبال کارآفرینی و ایجاد اشتغال هستند باز است و چنین سرمایه گذارانی کاملا حمایت خواهند شد.
استاندار فارس بیان کرد: این استان باید این امتیاز را نیز داشته باشد که صنایع و معادن آن نیز به عنوان یک استان علمی و دانشگاهی مبتنی بر دانش و با بهره وری بالاتری کار کنند.

استفاده صنایع فارس از آب خلیج فارس تا سال ۱۴۰۴
استاندار فارس، در خصوص طرح انتقال آب خلیج فارس به این استان نیز گفت: هدفگذاری ما این است که در سال ۱۴۰۴ صنایع و معادن استان از آب زیرزمینی و آب سدها استفاده نکنند و آب مورد نیاز آنها از طریق پساب فاضلاب شهرها و آب خلیج فارس تامین شود.
ایمانیه افزود: کار انتقال آب از خلیج فارس هم ایننک آغاز شده و در همین ارتباط اخیرا جلسه‌ای با حضور تعدادی از صنایع مستقر در مسیر انتقال آب و همچنین سرمایه‌گذار طرح در تهران داشتیم که در آن جلسه هر یک از آن صنایع پذیرفتند که درصدی در این طرح  سرمایه‌گذاری کنند.
او افزود: هم اینک کار لوله گذاری در حال انجام است و بر اساس برنامه ظرف ۳۶ ماه کار لوله گذاری به اتمام خواهد رسید که البته سرمایه گذار قول داده که این مدت را به ۳۰ ماه کاهش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha