امام‌جمعه موقت کرمانشاه: مسوولان برای رفع بیکاری اقدام جدی کنند

کرمانشاه - ایرنا- امام‌ جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه و قرار گرفتن استان در رتبه اول بیکاری کشور، گفت: مسوولان باید برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام جدی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «احمد خانلری» در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، افزود: در این سفر مصوباتی خوبی در ارتباط با بیکاری به تصویب رسید و مردم انتظار دارند هرچه زودتر این مصوبات محقق شود.

وی بیکاری را یکی از آسیب های جدی برای جوانان دانست و گفت: بیکاری و نبود شغل موجب بروز آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و از این رو مسوولان موظف هستند برای رفع این معضل راهکاری بیاندیشند.

حجت الاسلام خانلری همچنین خواستار تحقق سایر مصوبات در بخش های دیگر برای رفع مشکلات مردم استان، شد و گفت: مردم انتظار دارند هرچه سریع این مصوبات تحقق پیدا کند و مشکلات حل شود.

خطیب موقت جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های خود به آغاز ماه محرم و سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از فلسفه های اصلی قیام امام حسین (ع) بود و بر همه ما واجب است این فریضه را عملی کنیم.

حجت الاسلام خانلری همچنین بر اهمیت توجه والدین و خانواده ها بر رفتار فرزندان خود به خصوص در فضای مجازی نیز تاکید کرد و از مسوولان خواست نسبت به سالم سازی این فضا اقدام جدی کنند.

خطیب موقت جمعه کرمانشاه همچنین از شهرداری کرمانشاه برای ساماندهی باغ فردوس و آسفالت خیابان ها و معابر قدردانی کرد و خواستار استمرار این خدمات در سطح شهر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha