شدت بارش‌های عصر امروز شدیدتر از پنجشنبه است

اراک - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان شدت بارش‌های عصر امروز به مراتب شدیدتر از پنجشنبه است.

« امید محترمی» روز در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه آفتاب، افزود: گستردگی این پدیده نیز امروز بیشتر از روز گذشته است و تمامی نقاط مختلف استان را در بر می‌گیرد. 

وی ادامه داد: روز گذشته بارش‌ها در شهرستان‌های محلات، دلیجان، اراک، ساوه و زرندیه بیشتر از دیگر نقاط استان بود اما امروز دامنه آن گسترده‌تر است و از مردم انتظار می‌رود از حضور در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اظهار داشت: از هفته گذشته و ابتدای این هفته درگیر توده های بارشی همرفتی در سطح کشور بودیم و متاسفانه در برخی استان ها منجر به حوادث و فوت شماری از هموطنانمان شد.

وی افزود: این توده رفته رفته به استان مرکزی نزدیک شد و بر همین اساس از ابتدای هفته اطلاعیه‌های هشداری صادر و تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز در آماده باش کامل قرار گرفتند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: امروز بازدیدهایی از مسیل ها، سدها و رودخانه‌های استان توسط دستگاه‌های مربوطه صورت گرفت و گرفتگی‌ها برطرف و مشکلی در بحث مسیل ها و روداب ها وجود ندارد.

محترمی گفت: با توجه به افزایش شدت جریان‌های همرفتی، از مردم انتظار داریم از حضور در دشت‌ها و کنار رودخانه‌ها پرهیز و در منازل بمانند.

بارش باد شدید و طوفان عصر پنجشنبه نقاط مختلف استان مرکزی را فرا گرفت و موجب قطعی‌ برق و آبگرفتگی‌های زیاد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha