۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84838160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاسیس شهرداری رحمت آباد زرقان، آغازی برای شتاب بخشی در توسعه

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس تاسیس شهرداری رحمت آباد زرقان را آغازی برای شتاب بخشی در فعالیت های توسعه این منطقه دانست و گفت: بودجه شهرداری‌ها متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر شهر تصویب می شود.

مسعود طهماسبی، روز شنبه در آیین تاسیس و راه اندازی شهرداری شهر رحمت آباد زرقان افزود: به ویژه در شهرهای تازه تاسیس که از ظرفیت‌های بسیاری برخوردارند می‌توان با شناسایی آن ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی در جهت استفاده بهینه از آنها، توسعه و آبادانی این شهرها را رقم زد.

وی ادامه داد: شهرداران و سایر مسئولان شهرهای جدید باید برای توسعه واقعی و پایدار این شهرهای نوپا، منابع، امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد زیرساخت‌های شهری گام بردارند.

او اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به اینکه ضریب مشارکت شهروندان در شهرهای جدید نسبت به‌ سایر شهرها بیشتر است، از این امتیاز نیز می توان در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و توسعه این شهرها استفاده کرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، با اشاره به ظرفیت های موجود در شهر جدید رحمت آباد هم گفت: در این شهر تازه تاسیس شاهد وجود ظرفیت ها و فرصت های مناسبی هستیم که انتظار می رود با کوشش مسئولان و حمایت‌ مردم، توسعه این شهر محقق شود.

در این آیین عیسی اسدی که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر رحمت آباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود، معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

روستای رحمت آباد زرقان با سه هزار نفر جمعیت سال گذشته با ابلاغ و اعلام رسمی وزارت کشور به عنوان شهر معرفی شد.

شهرستان زرقان در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha