به گزارش ایرنا، در شرایطی که مسوولان باشگاه پرسپولیس این روزها پیگیر جذب بازیکن هستند، اما هنوز وضعیت کارگزار باشگاه برای فصل جدید مشخص نیست.
پرسپولیسیها در حال بررسی پیشنهادات هستند تا با شروع لیگ زمان را از دست ندهند.
از فصل قبل تبلیغات محیطی ورزشگاهها به باشگاه واگذار شده و به همین خاطر پرسپولیسیها در تلاش هستند تا پیش از شروع لیگ بیست و دوم کارگزار را مشخص کنند تا فرصت برای درآمدزایی باشگاه از دست نرود. هر چند تاکنون هم زمان زیادی برای این واگذاری از بین رفته است.
نظر شما