فرماندار مهاباد: رویکرد دولت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: رویکرد اصلی و برنامه‌ اقتصادی دولت سیزدهم بر محور حمایت از مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر قادری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: اقدامات و جراحی اقتصادی با ابتکار دولت همگی در راستای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده که برکات آن به بهبود شرایط آنان کمک قابل توجهی می‌کند.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی وضعیت اجاره مسکن اضافه کرد: بسته پیشنهادی دولت برای تنظیم بازار اجاره و حمایت از مستاجران ابلاغ شده و تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه صنعت، معدن و تجارت موظف به اجرای آن هستند.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: با اجرایی شدن بندهای این مصوبه با همکاری مردم و موجران می‌توان از افزایش بی رویه و بدون ضابطه اجاره مسکن که فشار زیادی به خانوارها تحمیل کرده، جلوگیری و وضعیت موجود را ساماندهی کرد.

قادری در ادامه با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار گفت: طبق قانون جهاد کشاوررزی مسوول نظارت بر بازار و کنترل قیمت محصولات بویژه کالاهای اساسی بوده و کوتاهی در این مورد به بهانه‌های مختلف قابل قبول نیست.

وی اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار را ضروری دانست و اظهار کرد: دستگاه‌هایی که نسبت به اجرای مصوبات کارگروه در بازه زمانی تعیین شده عمل نکنند، برخورد خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت نانوایی ها هم تاکید کرد: کمبودی در تامین آرد نانوایی ها سطح شهرستان وجود ندارد و نیاز است در مدیریت صحیح توزیع آرد بین نانوایی‌ها تجدید نظر شود.

فرماندار ویژه مهاباد از دو شیفته شدن ۱۹ واحد نانوایی شهرستان خبر داد و گفت: ظرف یک هفته آینده واحد نانوایی سیار برای خدمات دهی به مناطق که کمبود عرضه نان خواهند داشت، راه اندازی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha