۹ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84839218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه آغاز شد

گناوه - سوگواره بصیرت عاشورایی در بندرگناوه همزمان با دهه اول ماه محرم در امامزاده سلیمان بن علی (ع) باحضور عزاداران و دلدادگان حسینی از شنبه شب آغاز شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  گناوه و دیلم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این سوگواره یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام  محرم و صفر برگزار می شود.

حسین غلامی افزود: در این سوگواره علاوه بر عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برنامه‌های دیگری نظیر شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل، رهروان زینبی، لبیک یا حسین (ع)، توزیع بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان (شمیم حسینی)  و روضه خوانی اجرا می‌شود.

وی اظهارکرد:  اجرای این سوگواره در جوار امامزاده سلیمان بن علی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه یادآورشد: امامزاده سلیمان بن (ع) از بقاع متبرک خاص استان بوشهر است که برنامه‌های مختلفی در این مکان با همکاری هیات امنای آن درطول سال  برگزار می‌شود.

امامزاده سلیمان بن علی (ع) از نوادگان حضرت امام زین العابدین (ع) است که در گناوه به خاک سپرده شده و یکی از اماکن مهم مذهبی، زیارتی و گردشگر پذیر و در بین مردم این شهرستان از جایگاه شایسته ای برخوردار است و علاوه بر اهالی این منطقه سالانه زائران بسیاری از راه‌های دور و نزدیک به زیارت آن مشرف می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha