۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبر: 84841334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محل اختفای ۸۹ راس احشام قاچاق در قشم شناسایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبر: 84841334
محل اختفای ۸۹ راس احشام قاچاق در قشم شناسایی شد

قشم - ایرنا - فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی محل اختفای ۸۹ راس احشام به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صفر متاجی اظهار داشت: مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه از دپوی احشام در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و به سرعت برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منطقه شناسایی شده موفق شدند محل اختفای ۸۹ راس احشام را شناسایی و کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم با بیان اینکه شناسایی متهمان تحت رصد اطلاعاتی است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha