۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۷
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84841359
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های وداع، تشییع و تدفین ۵ شهید مدافعان حرم در مازندران تشریح شد

ساری - ایرنا - مدیر روابط عمومی سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: همزمان با ایام دهه اول ماه محرم، شهرستان‌های مختلف استان از فردا(سه شنبه) میزبان پیکر پنج شهید مدافعان حرم می شوند.

علی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح تشیع و تدفین برنامه های این شهدا گفت: طبق برنامه از فردا سه شنبه پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم با نام‌های سردار شهید "عبدالله اسکندری"، سردار شهید "رحیم کابلی"، شهید والامقام "مصطفی تاش موسی"، شهید والامقام "محمد امین کریمی و عباس اسمیه از طرف  شرق استان مازندران وارد شهرستان گلوگاه می شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه این شهدا ساعت ۱۸ در اجتماع عاشورایان  گلوگاه مورد استقبال قرار می گیرند، ادامه داد: سه شنبه شب یعنی فردا شب پیکر شهیدان اسکندری و کابلی به شهرستان جویبار منتقل می شوند و مردم این دیار ساعت ۲۱  مراسم وداع و عزاداری را برگزار می کنند.

مدیر روابط‌عمومی سپاه مازندران تصریح کرد :فردا شب پیکر شهیدان کریمیان، تاش موسی و اسمیه  به شهرستان بابل منتقل می شوند و مردم بابل ساعت ۲۱مراسم وداع با این شهدا را در مصلی این شهر برگزار می کنند.

ابراهیمی گفت که در روز چهارشنبه  دوازدهم مرداد ماه شهید تاش موسی به شهرستان کلاردشت منتقل می شود و شهیدان اسکندری، کابلی و  آسمیه  مهمان مردم میاندرود می شوند.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۶ همان روز یعنی  چهارشنبه پیکر شهیدان کریمیان و اسمیه به فریدونکنار و شهید تاش موسی به عباس آباد منتقل می شوند، افزود: چهارشنبه‌ شب ساعت ۲۱ نیز پیکر شهیدان کابلی و اسکندری به قائمشهر منتقل می شود تا مراسم وداع برگزار شود و شهیدان کریمیان و اسمیه نیز در همان ساعت مهمان مردم نور می شوند و پیکر شهید تاش موسی هم به  تنکابن انتقال می یابد. 

مدیر روابط عمومی سپاه کربلا مازندران با اظهار این که پیکر پنج شهید مدافعان حرم از صبح روز پنجشنبه مهمان مردم تهران هستند، ادامه داد:طبق برنامه پیکر سه شهید مازندرانی مدافعان حرم صبح جمعه به مازندران برگشت داده می شوند ساعت ۹صبح  مردم چالوس با پیکر شهید تاش موسی وداع می کنند و همزمان پیکر شهیدان کریمیان و کابلی مهمان مردم محمود آباد می شوند. غروب روز جمعه نیز شهید کابلی  مهمان مردم آملی ها می شود و پیکر شهید تاش موسی به نوشهر منتقل می شود و پیکر شهید کریمیان نیز غروب جمعه مهمان مردم سیمرغ است.

ابراهیمی با اظهار این که مراسم وداع با پیکر سه شهید مدافعان حرم به صورت برنامه استانی جمعه شب در بوستان ولایت ساری برگزار می شود، اظهار داشت: طبق برنامه ساعت ۱۱ صبح روز شنبه پانزدهم مردادماه هر یک از شهید به شهرستان زادگاهشان منتقل می شوند تا مراسم تشییع و وداع انجام شود. یعنی شهید کابلی به شهرستان بهشهر  و پیکر شهید کریمیان به بابلسر و شهید تاش موسی به رامسر منتقل می شود.

ابراهیمی بیان کرد: بر اساس برنامه پیکر این شهیدان کابلی و کریمیان روز یکشنبه مصادف با تاسوعای حسینی و پیکر شهید تاش موسی روز دوشنبه مصادف با روزعاشورا در رامسر دفن می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha