هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۵ عملیات امداد و نجات برای سیل زدگان انجام داد

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش امدادگران در شهرستانهای بویراحمد و دنا ۱۳۵ مورد عملیات امداد و نجات و تخلیه آب گرفتگی از منازل ساکنان این دو شهرستان انجام گرفت.

کاظم فلاحی دوست صبح سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در پی بارش های سنگین و شدید عصر روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در اکثر خیابان ها و محلات شهرستان‌های بویراحمد و دنا و به ویژه شهر یاسوج سیل به راه افتاد و موجب آبگرفتگی بسیاری از منازل ساکنین این مناطق شد.

وی افزود: بلافاصله از سوی همه دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات و نهادهای خدمت‌رسان عملیات امداد و تخلیه آب از سطح معابر و منازل آغاز گردید که در همین راستا امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های بویراحمد و دنا موفق به پوشش امدادی ۱۳۵ منزل مسکونی و تخلیه آب گرفتگی از آنها شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همانطور که قبلاً هشدارهای مکرر از سوی مدیریت بحران و دستگاههای خدمت رسان داده شده بود لازم و ضروری است در مواقع شروع بارش های اینچنینی و احتمال زیاد جاری شدن سیل مردم در معابر و مسیر عبور آب قرار نگیرند.

فلاحی تاکید کرد: در اکثر ویدئوهایی که درفضای مجازی منتشر می‌شود شاهد آن هستیم که افرادی به دلیل هیجانات ناشی از وقوع سیل در مسیر پرخطر سیلاب اقدام به تهیه ویدئو می‌کنند که خود و دیگران را نیز به خطر می‌اندازند لذا باز هم از هم استانی های عزیز تقاضا داریم  در مکان های امن و دور از مسیل قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha