۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84841694
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی از افزایش دمای هوا در استان همدان خبر داد

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 84841694
هواشناسی از افزایش دمای هوا در استان همدان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان از امروز (چهارشنبه) تا آخر هفته به تدریج بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

محمدحسن باقری شکیب روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده آفتابی و در ساعات عصرگاهی همراه با افزایش ابر بدون بارش پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: روند افزایشی دمای هوا که از ۲ روز گذشته آغاز شده است تا آخر هفته در برخی از نقاط استان در گرمترین ساعات روز به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

وی گفت: اسدآباد با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha