۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84842652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه پلیسی از خراسان شمالی

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۵
کد خبر: 84842652
چند خبر کوتاه پلیسی از خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- کشف مواد مخدرسنتی در راز و جرگلان، دستگیری عاملان انتشار فیلم و عکس غیر اخلاقی، کشف ۱۵ دستگاه ماینر در شیروان، سوداگران مرگ در چنگال پلیس و دستگیری عامل هتک حیثیت یکی از شهروندان در فضای مجازی از جمله اخبار کوتاه از حوزه نیروی انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی راز و جرگلان گفت: در پی خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری مقدار قابل توجهی مواد مخدر را حمل و در یکی از محور های سطح شهرستان در حال تردد است.

 سرهنگ علی طاهری اظهار داشت: ماموران خودروی موردنظر را در حوالی روستای تنگه ترکمن روئیت و دستور توقف برای او صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست، اقدام به فرار می کند، تصریح کرد: در نهایت بعد از تیر اندازی هوایی ماموران، خودروی مورد نظر در حاشیه جاده متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر سنتی کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دستگیری عاملان انتشار فیلم و عکس غیر اخلاقی
فرمانده انتظامی اسفراین گفت:در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان، صفحه مجازی که حاوی تصاویر و فایل های غیر اخلاقی بود شناسایی و تحت بررسی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ محمد روهنا افزود:کارشناسان گردانندگان این صفحه مجازی که ۶ نفر بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 سوداگران مرگ در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: همچنین در راستای مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان و جلب رضایت شهروندان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در روستای فرطان اجرا شد.

 سرهنگ روهنا افزود:در همین رابطه، سه خرده فروش مواد مخدر شناسایی و درچند عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان نیز مقادیر۲۷۲ گرم انواع مواد مخدرکشف شد.

 کشف ۱۵ دستگاه ماینر در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان گفت:در پی اعلام خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط افرادی در سطح این شهرستان،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مجید یگانه پور افزود: ماموران در بازرسی از مکان موردنظر تعداد ۱۵ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه  دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 دستگیری عامل هتک حیثیت یکی از شهروندان در فضای مجازی 

فرمانده انتظامی گرمه گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار تصاویر خصوصی و شماره تلفن وی و همسرش در یکی از صفحات مجازی ممنوعه باعث هتک حیثیت وی شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان فتا و همچنین بررسی اظهارات شاکی پرونده، فردی که این اقدام را انجام داده بود مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و هدف از این اقدام را خصومت شخصی با شاکی عنوان کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه این فرد تعداد سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه کیس رایانه، تعداد زیادی کارت بانکی، ۱۹ عدد سیم کارت، دو عدد رم و مقداری مواد مخدر کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha