۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84843409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه زیرساختهای اشتغال و سرمایه‌گذاری ضرورت مهم گناباد است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: توسعه کمی و کیفی اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان به عنوان یک مطالبه و ضرورت مهم باید اولویت مسوولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: بارها برای جذب و توسعه کمی و کیفی اشتغال و کارآفرینی به اتفاق مسوولان مربوطه گناباد با سفر به مرکز استان و یا تهران این مساله را از طریق دست اندرکاران در دستگاههای اجرایی و وزارت خانه های مختلف پیگیری کرده و یا برای جذب سرمایه گذاری مذاکرات حتی به صورت شخصی با سرمایه گذاران انجام داده ام.

وی بیان کرد: در حال حاضر شرایط برای جذب سرمایه گذاری در گناباد به نحو مطلوب فراهم نیست و سرمایه گذاران بعد از بررسی اولیه، مرکز استان و یا شهرستانهای بزرگتر را برای جذب سرمایه گذاری نهایی خود انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام صادقی نسب ادامه داد: مسوولان ذیربط باید با ایجاد بستر مناسب و جذب سرمایه گذاران، انگیزه لازم برای توسعه سرمایه گذاری در گناباد را فراهم کنند،چراکه این مساله در رونق اقتصادی و اشتغال و کارآفرینی در منطقه نقش مهمی دارد.

امام جمعه گناباد پرداخت مطالبه های کشاورزان و دامداران و سایر بخشهای این شهرستان بابت خسارتهای سیلاب چند ماه گذشته را دیگر مطالبه مهم این شهرستان برشمرد و خواستار اهتمام بیشتر مسوولان و متولیان ذیربط نسبت به سرعت بخشی در پرداخت این خسارات شد.

وی افزایش قیمت کالاها و خدمات را از مشکلات و دغدغه های مهم مردم برشمرد و گفت: این مساله تنگناهای زیادی برای مردم به دنبال داشته است که دولت سیزدهم با برنامه ریزی مناسب برای کاهش تبعات این معضل باید کوشش کند.

حجت الاسلام صادقی نسب خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در مدت حدود یک سال آغاز به کار تاکنون به توفیقات خوبی در بخشهای مختلف دست یافته است که از جمله آنها می توان به جلوگیری از استقراض از بانک مرکزی به عنوان یکی از عوامل مهم تشدید تورم، اتخاذ سیاستهای حمایتی و پرداخت تسهیلات مناسب برای جوانان متقاضی ازدواج و کاهش مشکل تامین مسکن از طریق اجرای موثر طرح نهضت ملی مسکن، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه و ساماندهی و مدیریت پرداخت ارزها در سطوح ملی و غیره اشاره کرد.

امام جمعه گناباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آیت الله طالقانی افزود: آگاهی بخشی آحاد جامعه نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و اتحاد و همدلی در جامعه از دستاوردهای مهم آیین نماز جمعه است.

وی گفت: ۶ درصد از مجموع جمعیت شهرستان گناباد همه هفته در نماز جمعه شرکت می‌کنند و این میزان مطلوب نیست و باید افزایش یابد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha