۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84843877
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رزمایش پایش مصرف مشترکان پر مصرف زنجان آغاز شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۸
کد خبر: 84843877
رزمایش پایش مصرف مشترکان پر مصرف زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان امروز چهارشنبه با حضور ۵۰ کارشناس در قالب ۲۳ تیم عملیاتی از امورهای دهگانه توزیع برق در سطح استان آغاز شده که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پیام جوادی در حاشیه آغاز این رزمایش در گفت وگو با خبرنگاران افزود:  با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی و منابع آبی صنعت برق کشور با ناترازی تولید و توزیع انرژی مواجه است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امسال با تدبیر و تلاش‌های دستگاه های مختلف و همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی تابستان را بدون خاموشی سپری کردیم و باید از مشارکت همه مشترکانی که  این شرکت را در ارائه برق پایدار یاری می‌کنند تقدیر کنیم.

این مسوول ادامه داد:خوشبختانه تعداد مشترکانی که الگوی مصرف را در استان زنجان رعایت نمی‌کنند بسیار اندک است و این رزمایش باهدف نهادینه‌سازی بهینه مصرف کردن برای این مشترکان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس تیم های پایش شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان زنجان با حضور در محل مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان ضمن رصد وضعیت و ارائه مشاوره برای مدیریت مصرف و نحوه استفاده از انرژی این واحدها آخرین راه‌کارهای کاهش مصرف را در قالب بروشورهای تهیه شده در اختیار مشترکان قرار خواهند داد.

رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف استان زنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی و باحضور تیم های عملیاتی امورهای دهگانه شرکت توزیع نیروی برق استان از امروز آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha