۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84844351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در کردستان راه اندازی می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، ۱۳ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان راه اندازی می شود.

هاشم ناظمی جلال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به زمان فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان‌ها و نواحی تابعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت این پایگاه‌ها از ۱۷ مرداد آغاز و تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی افزود: در این مراکز بهترین و با تجربه ترین مشاوران حضور دارند که ضمن شناخت و تسلط کامل بر اصول، روش ها و قوانین اتنخاب رشته با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه و مورد تایید سازمان سنجش همراه با تغییرات لحظه به لحظه سایت سنجش، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را راهنمایی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرور کردستان به اولیای داوطلبان هشدار داد: در این ایام مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند چراکه این افراد تنها باهدف سودجویی اقدام به تبلیغات کذایی و راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کرده و با دریافت مبالغ هنگفت انتخاب رشته را برای دانش آموزان انجام می دهند.

وی همچنین به دانش آموزان و اولیای آنان توصیه کرد: به پایگاه انتخاب رشته وابسته به آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان مراجعه کرده و از مشاوره تحصیلی مشاوران استفاده کنند؛ چراکه این مراکز صرفا باهدف کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته صحیح راه اندازی شده است.

در کنکور سراسری ۱۴۰۱ تعداد ۲۴ هزار و ۱۷۹ داوطلب در استان کردستان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه با هم رقابت کردند.
۱۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در کردستان راه اندازی می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha