۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84846425
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حریق انبار ضایعات در زنجان پس از ۴ ساعت مهار شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
کد خبر: 84846425
حریق انبار ضایعات در زنجان پس از ۴ ساعت مهار شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: با مشارکت فعالانه آتش نشانان زنجانی و با همکاری تیم‌هایی از شرکت نفت و راه‌آهن شمال‌غرب زنجان، حریق انبار ضایعات مجتمع راشا کاسپین زنجان پس از چهار ساعت مهار شد.

مجید امیر فضلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این حادثه عصر امروز /شنبه/ در شهرک صنعتی اشراق به وقوع پیوست که بلافاصله  ۲۰ نیرو از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بطور معمول آتش سوزی ضایعات "کاغذ و مقوا "گستردگی بیشتری دارد، اضافه کرد: برای جلوگیری از خسارت میلیاردی و با همکاری بین بخشی و  در مجموع به تعداد ۵۰ نیرو نسبت به اطفای حریق مبادرت شد.

این مسوول با اشاره به اینکه سه ساعت اطفای حریق  و یک ساعت به لگه گیری اختصاص داشت ادامه داد: بر این اساس  به آتش نشانان در محل حادثه و برای اطمینان بیشتر در محل  دستور داده شد، همچنان حضور داشته باشند تا از وقوع حریق احتمالی جلوگیری کنند.

وی، با  بیان اینکه آتش نشانان زنجانی امروز همزمان با برگزاری دسته حسینیه اعظم زنجان خدمات رسانی کردند، ادامه داد: بروز این حادثه" آتش سوزی" خللی در خدمت رسانی بوجود نیاورد و با همکاری بین بخشی توانستیم مهار کنیم که کار بسیار بزرگی محسوب می شود.

به گفته امیر فضلی خوشبختانه این حادثه آسیب جانی و یا مصدومیتی به دنبال نداشت.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه این سازمان برای اولین بار ۱۰ تانکر آب رسان وبه همراه یخ را در دسته حسینیه اعظم بکارگیری کرد،  خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۱۰ نفر از آتش نشانان زنجانی در مراسم یوم العباس حضوری پررنگ داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha