۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 84846812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بابل: مکتب عاشورا انسان‌ساز و شهید پرور است

ساری - ایرنا - امام جمعه بابل گفت: مکتب عاشورا انسان‌ساز و شهید پرور است که باید این فرهنگ با برگزاری برنامه‌های مختلف برای نسل های بعدی در جریان باشد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ سالانه عزاداران و عاشقان شهدای دشت کربلا که همزمان با تاسوعای حسینی در بابل برگزار شد، افزود: حضور گسترده بابلی ها در تجمع امروز نشان از اعلام وفاداری مردم این شهرستان به سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت دارد.

 وی ادامه داد: حماسه حضور مردم در این تجمع و عزاداری های سالار شهیدان نشان دهنده آن است ، که شهدای دشت نینوا غریب نیستند و امروز پیروان زیادی دارند.

تجمع بزرگ سالانه عزاداران حسینی امروز یکشنبه همزمان با تاسوعای حسینی در جوار آستانه امامزاده قاسم(ع) بابل در بلوار آیت الله روحانی برگزار شد.

عزاداران حسینی از سراسر شهرستان با شعار لبیک یاحسین به سمت محل تجمع حرکت کرده و با بر افراشتن بیرق سرخ حسینی حق طلبی شهدای کربلا را فریاد زدند .

عزاداران حسینی با شکوه حضور خود بار دیگر با آرمانهای بلند شهدای دشت نینوا تجدید پیمان بستند و در مظلومیت شهدای کربلا به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha