حراست از نظام و منافع ملی از رسالت‌های مهم ایرناست

قزوین- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: حراست از نظام و منافع و مصالح ملی از رسالت های مهم خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به شمار می رود که تاکنون به خوبی محقق شده است.

به گزارش ایرنا، محمدحسین فائزی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار، افزود: هفدهم مردادماه و روز خبرنگار بهانه‌ای است تا از شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی یاد کنیم، آنان که جان شیرین خود را در راه روشنگری و حقیقت گویی تقدیم کردند و از آرمان‌های اسلام عزیز و دفاع از کیان و استقلال میهن اسلامی کوتاه نیامدند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید با دید عمیق تری به مسایل جامعه نگاه کنند و در حل مشکلات و چالش ها اثرگذار باشند و با کارکردشان موجب شوند تا مدیران خطا نکنند، اظهار داشت: رسانه‌ها باید حقیقت جو باشند و به شکل مساله محور عمل کنند تا در مسیر پیشرفت جامعه و ساختن تمدن بزرگ اسلامی نقش خود را ایفا کنند.

این مسوول با تسلیت شهادت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) ، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگارانی که رسالت خود را به محبت اباعبدالله (ع) و پیمان قلبی با آن حضرت گره زده‌اند، دریافته‌اند که نیل به سمت تمدن نوین اسلامی، با نقش آفرینی متعهدانه، مؤثر و هم افزای آنان عینیت خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه از ایرنا به عنوان یک رسانه معتبر و پیشرو در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی یاد کرد و گفت: دولت ها می آیند و می روند و آن چه باید حفظ شود و باقی بماند نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است و در همین راستا ایرنا را نگهبان حراست از اصل نظام و منافع مردم می دانیم.

روز ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ در حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را روز خبرنگار نام گذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha