۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84848074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای اردبیل تا عصر امروز ابری است

۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹
کد خبر: 84848074
هوای اردبیل تا عصر امروز ابری است

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: آسمان استان اردبیل در اغلب نواحی بویژه در مناطق شمالی و مرکزی غالبا نیمه ابری و مه آلود بوده و از روز چهارشنبه (۱۹ مرداد) دمای هوا افزایش خواهد یافت.

سیاوش محمدی روز سه شنبه با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی همچنان جو استان تا عصر امروز نسبتاً ناپایدار است و بر این اساس آسمان در اکثر نواحی (بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان) غالباً نیمه ابری و گاهی مه‌آلود خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: امروز با توجه به حضور جریانات مرطوب خزری و نیز گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو، بارش پراکنده و خفیف باران و باران ریزه دور از انتظار نخواهد بود.

محمدی افزود: از فردا هوا آفتابی و دمای هوا نیز بطور نسبی در استان افزایش می‌یابد همچنین در روز پنجشنبه هوا غالبا آفتابی و در روز جمعه هم وزش باد در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

بر اساس آمارهای موجود استان اردبیل از نظر بارندگی در مقایسه با استان‌های واقع در شمالغرب کشور، شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان که به لحاظ  اقلیمی در شرایط نسبتا مشابهی می‌باشند در جایگاه‌ چهارم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha