فرماندار: ۸۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی چالدران مصوب شد

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: امسال در فاز اول ۸۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان مصوب شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری چالدران، محمدرضا عبدالله نژاد در جلسه کمیته برنامه ریزی چالدران افزود: بیشترین اعتبارات در فصل حمل و نقل،   عمران روستایی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۸۲ پروژه عمرانی از محل اعتبارات توازن و سه درصد استانی مصوب شده است.

فرماندار چالدران بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات تاکید کرد و ادامه داد: مدیران باید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند و توجه داشته باشند که در مراحل بعدی نیز اعتبارات دیگر از فصل‌های مختلف به این شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اعلام اینکه فصل کار در چالدران به لحاظ شرایط آب و هوایی محدود است، اظهار کرد: مدیران ادارات باید اهتمام جدی به جذب اعتبارات داشته باشند.

محمد علی پور با اشاره به اینکه امسال ۴۸ کیلومتر از راه‌های روستایی چالدران با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دست بهسازی و آسفالت ریزی است، گفت: انتظار می‌رود اداره راهداری و حمل و نقل جاده در اتمام طرح‌های بهسازی و آسفالت ریزی تلاش های لازم را انجام دهد.

چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان غربی بوده و از مناطق محروم استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha