۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84849307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لذت فوتبال به حاشیه‌ها و دقایق اضافه است

قزوین -ایرنا- عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت:رشته فوتبال همیشه حاشیه دارد و لذت آن به حاشیه‌ها و دقایق اضافه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث حیدری روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان قزوین، افزود: فوتبال کشور فراز و نشیب زیادی داشته ولی در سال ۹۹ در شرایط سختی قرار داشتیم و با یک "تک مساوی" در بحرین سقوط می کردیم و نمی توانستیم در دوره بعد مسابقات جام جهانی شرکت کنیم.

رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش های صورت گرفته از آن شرایط سخت درآمدیم و به جایی رسیدیم که در صدر قرار گرفتیم و به جام جهانی صعود کردیم و به رغم همه مرارتها باید از زحمات مدیران تشکر کنیم.

وی درباره استفاده از ظرفیت مربیان با تجربه، گفت: کمیته مسابقات و آموزش فدراسیون را موظف کرده ایم از مربیان دارای درجه ای و بی آسیا استفاده کنند تا ظرفیت های آنها مغفول نماند.

این مسوول ورزشی افزود: ماجدی سرپرست فدراسیون از بهترین های فوتبال هستند و شبانه روز برای فوتبال کشور وقت می گذارند و در بحث فوتبال پایه، تیم ملی و ارتقای تیم های بانوان، جوانان و نوجوانان موفق بوده اند و باید از ایشان تشکر کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضای مجمع فوتبال هر استانی، عصاره فوتبال آن استان هستند و حقیقت فوتبال یک کشور را تشکیل می دهند و سیاستگذاری کلان فوتبال را برعهده دارند، افزود: در مجامع استانهای کشور شرکت کرده ام و بعضی استانها در شرایط خوب و برخی در شرایط نامناسبی قرار دارند و خوشبختانه قزوین وضعیت خوبی دارد و اعضای مجمع فوتبال قزوین، انسانهای فرهیخته ای هستند و پشتوانه قوی در فوتبال دارند.

وی گفت: رییس هیات فوتبال استان قزوین از بهترین روسای هیاتهای استانی است و در کمیته های فدراسیون نقش اساسی ایفا کرده است.

این مسوول با اشاره به وضعیت درآمدی و مالی هیات فوتبال استان، خاطر نشان ساخت: در سال ۹۹ درآمدها، هزینه ها و اعتبارات هیات فوتبال استان مشخص شد که با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان توانسته یکی از بهترین هیات های استانی در این زمینه باشد.

حیدری گفت: کارهای خوبی در پایگاه های استعدادیابی فوتبال استان صورت گرفته و تیم های فوتبال استان توانستند سهم خوبی در رقابت های کشوری کسب کنند که ناشی از برگزاری دوره های دانش افزایی، استعدادیابی و حضور در لیگ ها است.

حیدری گفت:باید این وضعیت فوتبال را در استان شکرگزار بود که شکر نعمت آن، این است که از پشتیبانان و گرداندگان پشت صحنه فوتبال استان با دقت محافظت کنیم چون هر موفقیتی ناشی از صحنه گردانان بزرگی است که باید قدر آنها را بدانیم.

وی تاکید کرد: باید قدر مسوولان پای کار و متخصص را بدانیم و آنها را حفظ کنیم که سرمایه ورزش استان و فوتبال کشور هستند.

وی با تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران باید کنار ما باشند که وجود آنها به منزله چشم برای مشاهده است و دیدن های فوتبال به برکت آنها رقم می خورد.

فوتبال امروز یک صنعت و علم است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مجمع، گفت: فوتبال کشور وارد آوردگاه مسابقات جام جهانی می شود و فوتبال ویترین ورزش کشور است و همه در حال رصد آن هستند و در کل جهان بیننده دارد.

عباس علایی مقدم افزود: فوتبال امروز یک صنعت و علم است و مدام در حال تغییر می باشد و امیدواریم فوتبال ما نیز در آوردگاه جهانی خوش بدرخشد و نمایندگان کشور در این رقابت ها آبروداری کنند.

وی گفت: اینکه بدون حاشیه وارد مسابقات جهانی شدیم نشان دهنده سلامت و رو به رشد بودن فوتبال کشور است.

علایی مقدم افزود: خوشبختانه فوتبال استان نیز رو به رشد است و مربیان با دانش حرکت می کنند و علم جدید فوتبال را در عرصه های مختلف آن به کار می گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین به رییس هیات فوتبال استان توصیه کرد: به تیم های پایه و سرمایه گذاران در رده ای پایه کمک کنند و برای افزایش تعداد ملی پوشان در استان تلاش نمایند.

وی گفت: همچنین انتظار داریم فرهنگ حضور استان در جمع تیم های لیگ برتر در جامعه نهادینه شود و باید خود فوتبالی ها کمک کنند چون ضوابطی در لیگ برتر هست که باید رعایت شود.

علایی مقدم افزود: فوتبال بانوان استان نیز ضعیف نیست و باید نگاه حمایتی از آنها داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha