جذب یک هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مرکزی هدفگذاری شد

اراک - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: جذب یک هزار دانشجو در ۳۶ رشته گرایش در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه هدفگذاری شده است.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۸ مردادماه جاری آغاز شده و تا بیست و سوم همان ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک فوق دیپلم برای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال اطلاع رسانی این دانشگاه به آدرس MARKAZI.PNU.AC.IR مراجعه کنند. 

وی تصریح کرد: کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کردند و کسانی که ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در سراسر استان مرکزی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین و با تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از ۲ درصد برای کل شهریه تحصیلی در نظر گرفته شده اظهار داشت: برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیک است و تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم نیز به انتخاب دانشجو می‌باشد.

 رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: دانشگاه پیام نور در نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ میلادی که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  منتشر کرد در بین دانشگاه‌های معتبر جهان قرار گرفت.

اکنون ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان مرکزی مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha