۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84849893
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

مسمومیت مشکوک ۵ نفر در جاجرم خراسان‌شمالی/ موضوع در حال بررسی است

بجنورد-ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پنج نفر در شهرستان جاجرم به علت نامعلوم دچار مسمومیت شده و به بیمارستان مراجعه کردند و علت این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علی دولت آبادی در این‌باره اظهار داشت: پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان‌ها به مرکز اداره عملیات بحران این دانشگاه مبنی بر مراجعه پنج نفر با علائم سردرد، سرگیجه  و تپش قلب، این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

وی افزود: این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا و داروی این دانشگاه برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است و اکنون سه بیمار ترخیص و ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: این بیماران طی روزهای گذشته با علایم مشابه مراجعه کرده اند و این موضوع برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

وی به مردم توصیه کرد: خرید کالا از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت است، انجام شود.

دولت آبادی با بیان اینکه مردم در صورت مواجهه با مسمومیت دارویی و غذایی به اورژانس مراجعه کنند، گفت: در صورتی که مردم هرگونه تخلفی را مشاهده کردند با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند و گروه‌های کارشناسان علوم پزشکی به محض اطلاع، پیگیری های لازم را انجام می دهند.

شهرستان جاجرم با جمعیتی بالغ بر 36 میلیون نفر در جنوب‌غربی خراسان شمالی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha