۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 84850052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد ستاد امر به معروف تربت‌حیدریه ایجابی و تبلیغی است

تربت‌حیدریه- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت‌حیدریه گفت: رویکرد و برنامه کاری ما بر محور رفتارهای ایجابی و گفت و گو محور متمرکز است و بر همین اساس به همکاران توصیه و تاکید شده از اقدامات سلبی و قهری پرهیز کنند.

غلامرضا زمانیان روز پنجشنبه با گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با ارسال گزارشی به ایرنا افزود: تاکنون از ۱۵ دستگاه اجرایی شهرستان تربت حیدریه بازدید به عمل آمده و توصیه‌های لازم در خصوص تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر ارایه شده‌ است.  

وی با یادآوری این‌ که از سخنرانان و روحانیون خواسته‌ایم در جلسات و محافل عمومی به بیان آسیب‌های موجود فرهنگی و اجتماعی بپردازند ادامه داد: دعوت مردم به صرفه جویی در منابع انرژی، تشویق به ازدواج آسان و ترغیب به فرزندآوری و بحث حجاب و عفاف از دیگر موضوعاتی است که دعوت همگانی به آن را دنبال می کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ربا، احتکار، کم‌فروشی و دیگر بزهکاریها و مفاسد اقتصادی مشابه از دیگر موضوعاتی است که می کوشیم با رویکردهای ایجابی و تنویر افکار عمومی آنها را ریشه کن کنیم.

زمانیان با تصریح بر اینکه رویکردهای تبلیغی و ارشادی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری بهتر و بیشتری دارد افزود: رویکرد و کیفیت عملکرد ستاد تربت حیدریه باعث شده است در طول عمر سه ساله خود و بر اساس ارزیابی‌ ستاد استانی خراسان رضوی رتبه نخست استان را برای ۲ نوبت کسب کند.

وی اضافه کرد: در بحث عفاف و حجاب جدای از رویکرد و وظایف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، هر سازمان، اداره، بانک و یا اتحادیه صنفی وظایف صیانتی خود را دارد که انتظار می رود جدی گرفته شود.

وی همچنین گفت: مجموعه اقدامات شوراهای امر به معروف اداره ها و سازمان‌ها و افراد مرتبط با موضوع می تواند در مردم و افکار عمومی حس اعتماد و نگاه مثبت به ستاد را تقویت کند که برای تحقق آن تلاش می کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha