۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84850135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۴ هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین میان مددجویان کمیته امداد زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با مشارکت مناسب مردم خیر و نیکوکار استان و همراهی مراکز نیکوکاری از ابتدای اجرای این پویش معنوی در استان قریب به ۱۱۴ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در بین گروه‌های هدف توزیع شد.

روح الله صالحی روز پنجشنبه در گفت  و گو با خبرنگار با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی افزود: با مشارکت خیرین این میزان غذی گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت نفس مددجویان، با همراهی و مشارکت مراکز نیکوکاری طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی، با قدردانی از مشارکت مناسب خیران، به روشهای مشارکت در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش زنجانی می توانند در  محرم و صفر با شماره گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا برقراری تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ به صورت غیرحضوری یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان نذور خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی پرداخت کرده و در این طرح خیر پسندانه مشارکت کنند.

این مسوول ادامه داد: طرح اطعام حسینی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: حامی‌یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است که علاوه بر مراکز نیکوکاری، دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد آماده دریافت نذور مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح  هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha