۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84850323
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی چندرسانه‌ای «رسم سرخ» در همدان برگزار می‌شود

همدان-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین» با همکاری ۳۳ نهاد و سازمان در همدان خبر داد.

«مجید صفدریان» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی چندرسانه‌ای «رسم سرخ» در راستای نهضت هنری جهاد تبیین اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های «اینفوگرافیک»، «موشن گرافیک»، «ویدئو ژورنال»، «بازی‌های رایانه‌ای» و «نرم‌افزارهای موبایل» تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: دومین دوره جشنواره چند رسانه‌ای رسم سرخ با موضوعات «جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «قهرمان پروری»، «ایثار اجتماعی»، «دیپلماسی ایثار»، «خودباوری و همگرایی ملی» و «قدرت نرم» برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی چندرسانه‌ای «رسم سرخ» در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان افزود: بر این اساس هنرمندان آثار چندرسانه‌ای تا دهم شهریور ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت نوید شاهد ارسال کنند. 

صفدریان با بیان اینکه این جشنواره در هر بخش سه برگزیده خواهد داشت خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم در هر بخش علاوه بر لوح و تندیس جشنواره، به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha