۷۰ درصد ماموریتهای پلیس خراسان رضوی به کلانشهر مشهد اختصاص دارد

مشهد-ایرنا- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر افزون بر ۷۰ درصد ماموریت‌های فرماندهی انتظامی استان مربوط به کلانشهر مشهد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی مشهد عنوان کرد: مشهد مقدس به دلیل معضل حاشیه نشینی، حضور اتباع خارجی، انبوه زائران و مسافران دارای شرایط خاصی است و فعالیت فرمانده انتظامی در این کلانشهر نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی تصریح کرد: در اقدامات نیروی انتظامی اصل بر پیشگیری و مقابله با جرائم است، چراکه تلاش بر این است تا از عملیات‌های سخت جلوگیری شود.

سردار تقوی با اشاره به رضایتمندی بسیار زیاد شهروندان از عملکرد نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: کنترل جرائم و پاسخگویی به مردم از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است و تلاش می‌شود با تمام توان در این مسیر گام برداشته شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: مشهد باید بر اساس منویات رهبری و دستورات دولت سیزدهم، یک الگوی مدیریتی باشد و با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را داشته باشد.

یک میلیون اتباع خارجی در مشهد سکونت دارد

رییس شورای تامین شهرستان مشهد نیز در این مراسم گفت: بیش از یک میلیون تبعه بیگانه قانونی و غیر مجاز در مشهد سکونت دارند که این موضوع برقراری امنیت کامل را نیازمند تلاش بی وقفه کرده است.

محسن داوری خاطر نشان کرد: امید، رضایتمندی، امنیت، هویت و وحدت از مهمترین معیارهایی ست که دشمن آنها را مورد هدف قرار داده است تا بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در تمامی این عرصه ها تلاش کند تا همانند گذشته دستاوردهای زیادی برای امنیت جامعه به ارمغان آورد.

در این آیین سرهنگ "احمد نگهبان" به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشهد معرفی و از تلاش‌های سرهنگ "حسین دهقانپور" فرماندهی سابق انتظامی مشهد نیز تقدیر شد.

فرماندهی انتظامی مشهد مقدس با ۳ هزار تماس در روز معادل ۶ استان کشور تماس دریافتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha