۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84851078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تربت‌حیدریه برگزار شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسابقات قهرمانی کاراته مردان کشور سبک "فوناکوشی شوتوکان" یادواره شهدای ورزشکار کاراته روز جمعه به میزبانی تربت‌حیدریه در سالن وزشی نهم دی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات کاراته تربت‌حیدریه و مجری رقابت‌ها در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات که در ۲ بخش کاتا (هنرهای رزمی) و کمیته (مبارزه)  برگزار شد، افزون بر ۳۰۰ نفر ورزشکار از ۱۱ استان کشور به مدت یک روز با هم رقابت خواهند کرد.
مهدی وقفی افزود: در این مسابقات شرکت کنندگان از استان‌های سه گانه خراسان، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان و در ۶ رده نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت می‌پردازند.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تربت‌حیدریه برگزار شد

وی گفت: از آنجا که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه شاهد برپایی مسابقات کاراته با این حجم شرکت کننده هستیم، لذا رقابت‌ها به صورت همزمان بر روی ۲ تاتامی (تشک) برگزار می‌شود.
وقفی در خصوص وضعیت تیم میزبان نیز گفت: رییس سبک کیوکوشین استان "سیدآرش عربی" است که مربیگری تیم تربت‌حیدریه را نیز برعهده دارد و با توجه به جایگاه خوب ما در سطح استان، در هر چهار رده شرکت موثر خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حضور خانواده‌ها برای تماشای این مسابقات در کمال نظم و شوق و شور فراوان از جلوه های زیبای مسابقات کاراته قهرمانی در تربت حیدریه است.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تربت‌حیدریه برگزار شد

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha