امام جمعه رودبارقصران: ماهواره خیام، نماد ما می‌توانیم ایران اسلامی است

شمیرانات- ایرنا- امام جمعه رودبارقصران در نماز جمعه این هفته گفت : پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام، نماد ما می‌توانیم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه رودبارقصران با بیان این‌که امروز ایران اسلامی در اوج قدرت، عزت و شرافت است، اظهار داشت: با پرتاب ماهواره‌هایی همچون رصد، طلوع، نوید، پیام، ظفر و ..‌. توانمندی و دانش بومی خود را در عرصه هوا و فضا و ماهواره به دنیا ثابت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اخیراً ماهواره خیام که یکی از مهم‌ترین نمادهای "ما می‌توانیم" در ایران اسلامی‌ست، راه پیشرفت به سمت آینده‌ای روشن را گشوده است. البته دشمن دشمنی می‌کند و فرافکنی کرده است که این ماهواره، نظامی و امنیتی‌ست و ایرانی‌ها می‌خواهند دنیا را به خطر بیاندازند، اما به گفته مسئولان کشورمان این ماهواره علمی و کشاورزی‌ست‌.

امام جمعه رودبارقصران با اشاره به عقب افتادن حقوق جمعی از کارکنان شهرداری اوشان فشم میگون تاکید کرد: شهروندان ما امروز با مشکلات معیشتی سنگینی دست و پنجه نرم می‌کنند و در این شرایط سخت اقتصادی با مسائل متعددی از جمله اجاره خانه مواجه هستند، لذا مسئولان متولی بایستی مدیریت کنند و نگذارند کار به اینجا بکشد که برخی از کارگران و کارمندان ۲ تا ۳ ماه حقوقی دریافت نکنند.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: این وضعیت زیبنده نیست که برخی افراد در رفاه کامل باشند و بیش از نیاز داشته باشند، اما برخی از نداری مستاصل شوند و کسی هم پاسخگوی آن‌ها نباشد.

بخش‌های لواسانات و رودبارقصران با جمعیتی بالغ بر ۴۷ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha