۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84851341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی برپا داشتند

تهران- ایرنا- ۵۰ هزار نفر از نمازگزاران فلسطینی در میان تدابیر شدید امنیتی و اقدامات سختگیرانه صهیونیستها در بیت المقدس، نماز جمعه امروز را در مسجدالاقصی برپا داشتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم و به نقل از اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس، مقامات رژیم اشغالگر قدس محدودیت های  شدیدی را برای ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه در آنجا اعمال می کنند.

نیروهای نظامی این رژیم با استقرار در مناطق مختلف شهر و ایست های بازرسی در اطراف بیت المقدس و اعمال تدابیر سختگیرانه و تفتیش شهروندان فلسطینی تلاش کردند مانع ورود فلسطینیان از کرانه باختری به مسجد شوند.

نمازگزاران برای شهدای فلسطینی که در تجاوزات اخیر به غزه، حمله به نابلس و ترور سه رزمنده مقاومت قیام کردند، نماز  غائب اقامه کردند.

براساس این گزارش، شیخ محمد حسین خطیب مسجد الاقصی خطبه امروز خود را ضمن طلب آمرزش و آرامش برای ارواح شهدا و شفا برای مجروحین تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و خطر تهدیدات این رژیم و شهرک نشینان علیه مسجد مبارک الاقصی اختصاص داد.

وی مردم فلسطین را به  ادامه حضور و حمایت  از مسجد الاقصی فراخواند و نسبت به خطرات تشدید تهاجمات شهرک نشینان و ضرب و شتم، دستگیری و تبعید نمازگزاران ومدافعان این مکان مقدس هشدار داد.

با وجود تدابیرشدید و سختگیرانه اشغالگران و تلاش برای اعمال محدودیت برای ورود جوانان، بامداد امروز نیز هزاران نفر نماز صبح رادر این مسجد اقامه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha