تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر چادرملو اردکان غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد یکشنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک بر تیم چادرملو اردکان غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته پانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان در زمین ساحلی ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد را در این مسابقه که با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان برگزار شد امیرحسین دهقانی‌زاده و جواد دهقانی‌زاده برای صدرشیمی و برای تیم چادرملو اردکان موحد محمدپور به ثمر رساندند.

در این مسابقات تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر حضور دارند.

در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با کمال افتخار در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید باید از عنوان گذشته خود دفاع کند.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه خوبی قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرستان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha