ایرنا، موثق‌ترین و موثرترین منبع برای اطلاع‌رسانی است

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی یک رسانه مرجع و موثق‌ترین و موثرترین منبع برای اطلاع‌رسانی صحیح است.

علیرضا طاهری روز دوشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی، افزود: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلفی در کشور فعالیت می‌کنند اما ایرنا با عملکرد و سابقه درخشان از معتبرترین منابع خبری در کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: ایرنا با تهیه گزارشات خوب و موثر نقش مهمی در حوزه کم‌آبی و خشکسالی و نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف و آگاه سازی مردم ایفا کرده است.

طاهری خاطر نشان کرد: قطعا بدون حمایت و همراهی رسانه، گذر از شرایط تنش کم‌آبی به خصوص در فصل تابستان ممکن نیست و در این راستا سعی می‌شود از ظرفیت ایرنا حداکثر استفاده را ببریم.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز در این نشست به شرح سابقه حدود ۹۰ ساله این خبرگزاری پرداخت و افزود: این رسانه از سال ۱۳۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد.

حسینعلی راشکی با اشاره به گستره فعالیتهای ایرنا در داخل و خارج کشور افزود: با توجه به ضرورت امیدآفرینی در جامعه تلاش می‌شود اخبار و مطالب امید بخش برای شهروندان تهیه و منتشر شود.
وی خاطر نشان کرد: سرعت، صحت و دقت همواره مورد تاکید ایرنا در انتشار اخبار و رویدادها بوده و هست.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha