رویکرد برنامه‌های اقتصادی هفته دولت، امیدآفرینی و جهاد تبیین است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، رویکرد برنامه‌های اقتصادی در هفته دولت را امیدآفرینی و جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکید استاندار، در این هفته باید از کلنگ زنی های بی ثمر پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح ها و پروژه ‌های صنعتی و اقتصادی هفته دولت در استان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین، هفته دولت امسال باید با نگاه متفاوتی برگزار شود.

وی ادامه داد: این هفته علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند. 

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به تأکید استاندار هفته دولت باید از کلنگ زنی های بی ثمر پرهیز و چنانچه طرحی هم کلنگ زنی شد، ضمن در نظر گرفتن ضمانت اجرایی، بلافاصله باید شرایط لازم برای شروع طرح فراهم شود.

برنامه هفته دولت امسال تا ۱۱ شهریور ادامه دارد 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام و دبیر برنامه های هفته دولت در استان نیز در این نشست افزود: برنامه های هفته دولت امسال از ۲۹ مرداد آغاز و تا ۱۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

فرشید زرگوش با اشاره به تقارن هفته دولت با اربعین یادآور شد: هفته دولت امسال با رویکرد و پیوست بصورت سوگواره اربعین برگزار می شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت طرح های اقتصادی و در راستای تزریق امید به جامعه ضروری است طرح های سرمایه گذاری و اقتصادی در سه سطح قابل افتتاح، قابل کلنگ زنی قابل توجیه و طرح های راکد که مجدداً فعال شدند، جمع‌بندی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha