شیراز واقعی در تشییع سردار اسکندری متجلی شد، نه بلوار چمران
تشییع سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

شیراز-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در مراسم تشییع سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم در روز عاشورا گفت: شیراز واقعی در تشییع سردار اسکندری متجلی شد، نه بلوار چمران.

به گزارش ایرنا، ابراهیم بیانی چهارشنبه در نشست خبری افزود: برخی، شیراز را با آن حرکت بسیار سخیف عده‌ای اندک در بلوار چمران می‌شناختند اما مردم فارس در مراسم تشییع این شهید صحنه زیبایی از وفا به شهدا را رقم زدند.
وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم، این ناپاکی‌ها را زدود و جا دارد از مردم شیراز به خاطر این حرکت عظیم تشکر و قدردانی کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بخش دیگری از سخنان خود، بیانیه‌ موهن‌ میرحسین موسوی علیه سرداران‌ جبهه مقاومت‌ و تخطئه‌ سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی را محکوم کرد و گفت: این شخص دیروز حمله‌کنندگان به خیمه امام حسین (ع) را مورد تجلیل و تقدیر قرار داد و امروز به شهید مدافع حرم می‌تازد. پرسش اینجاست که سر در آخور کدام بیگانه دارد و از سفره کدام بیگانه ارتزاق می‌کند که به خود اجازه می‌دهد به شهدا توهین و جسارت کند؟
بیانی با اشاره به اینکه ما اهل هر مرامی باشیم، مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدا کار بزرگی در حق جامعه کردند. چپ و راست، بی‌دین و بادین وامدار شهداست؛ شهدا جان مقدس و پاک خود را در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) فدا کردند تا کشور و حرم اهل بیت از دشمنان و گروه‌های تکفیری مصون بماند.

به گزارش ایرنا، اخیرا متنی منتسب به میرحسین موسوی از سران فتنه سال ۸۸ در فضای مجازی منتشر شد؛ موسوی در متن منتشر شده که در آن تلاش شده است یکی از افتخارات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، یعنی نابودی داعش در خارج از مرزهایش را به سخیف ترین شکل ممکن مورد حمله قرار دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بخش دیگری از این نشست خبری که ۲۶ مردادماه همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن برگزار شد، گفت: افزون بر ۹هزار نفر از جامعه ایثارگران در نوبت تسهیلات اشتغال و بیش از ۵هزار نفر در نوبت تسهیلات مسکن هستند.
بیانی همچنین ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار با اعتقاد به اینکه خبرنگاران نقش مهمی در نبرد رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی دارند، گفت: اگر عرصه‌های مختلف دارای افسران و سربازانی باشند یقینا افسران و سربازان نبرد جبهه اطلاع رسانی خبرنگاران است.
وی بیان کرد: اگر خبرنگاران نقش مطالبه گری از مسئولین و دستگاه‌ها را به درستی ایفا کنند مردم بیشتر و بهتر لذت خدمت را خواهند چشید. لذا مطالبه گری سرفصل مهمی در حوزه مسئولیت و مأموریت خبرنگاری است.
وی نظارت را از دیگر رسالت‌های خبرنگاران دانست و گفت: نظارت خبرنگاران موجب میشود ترک فعل مسئولان و مدیران کاهش پیدا کند. 
وی با اشاره به ۲۶مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: جا دارد مجاهدت آزادگانی که در آغاز هشت سال نبرد دفاع مقدس و حتی قبل از آغاز حمله دشمن دوران سختی را تحمل کردند گرامی بداریم؛ امروز  ما مدیون مجاهدت و ایستادگی و پایمردی آزادگان هستیم.
بیانی گفت: آنچه می‌توانیم برای آزادگان انجام دهیم نمی‌تواند گوشه‌ای از سختی که بر آنها رفته است را جبران کند. ما حتی نتوانسته‌ایم پاسخگوی بخش جزئی از نیازهای این بزرگان باشیم و امیدواریم ما را عفو کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: اگر مجاهدت آزادگان نبود سرنوشت کشور در شرایط کنونی مشخص نبود. اگر امروز در کشور آرامش و آسایش داریم بدون شک این آرامش را مدیون کسانی هستیم که در میدان نبرد جان خود را در مقابل هجمه سنگین دشمنان سپر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha