۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84857573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار البرز: خبرنگاران با قلم هایشان دشمن را زمین گیر کنند 

کرج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که با قلم هایشان پای کار بوده و دشمنان را زمین گیر کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در استانداری البرز برگزار شد، افزود: خبرنگاران حق گو بوده و هستند و در واقع حرفه خبرنگاری و خبر نوشتن از حساسیت ویژه ای برخوردار است و خبرنگاران با ذوق و استعداد و علاقه مندی خود در راستای ارتقای ارزش های نظام قلم می زنند.
وی اضافه کرد: در واقع خبرنگاران رابط بین مردم و مسوولان هستند که مسایل و مشکلات مردم را مشاهده و تمام تلاش شأن بر این است که آنها را به مسوولان منتقل کنند.
ولی پوری با اشاره به نقش خبرنگاران در تبیین سیاست های نظام خاطرنشان کرد: در این بین انتظار می رود که خبرنگاران بیش از هر زمان دیگری در راستای تبیین و تشریح سیاست های نظام و دولت پای کار باشند و خدمات را در تمام دوره ها برای مردم تشریح کنند.
معاون استاندار البرز ادامه داد: هر خبرنگاری با هر تفکری در قالب سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلم فرسایی کرده و خدمات نظام و دولت را در تمام دوره ها برای مردم تشریح کند.

ولی پوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شغل خبرنگاران از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: دشمن در جنگ سخت موفق نشد که با مردم، رزمندگان و سپاه ما مقابله و در واقع زمین گیر شد، در واقع ما دشمن را زمین گیر کردیم اما دشمن از پای نیافتاده است.
ولی پوری ادامه داد: این در حالی است که هر روز شاهد توطئه هایی علیه حساسیت شهدا، خانواده های شهدا، رزمندگان و مردم هستیم که در این بین اعتقاد ما بر این است که خبرنگاران با قلم هایشان دشمن را زمین گیر کنند.
وی گفت:همانگونه که رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو درآوردند در این شرایط خبرنگاران نیز می بایست همانند همان دوران قلم فرسایی کرده و بار دیگر دشمن را زمین گیر کنند.
معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: امروز اگر با آرامش و امنیت در کشور زندگی می کنیم ماحصل جانفشانی هزاران شهید و از خودگذشتگی ایثارگران ما است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های استان البرز در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: بر همین اساس می بایست استعدادهای خوب این استان و علت مهاجر پذیر بودن آن از جمله وجود واحدهای تولیدی و صنعتی را برای مردم تشریح و تبیین کرد.
ولی پوری افزود: به همین منظور همه باید دست به دست داده و برای کمک و شکوفایی استان پای کار بیایند.

خبرنگاران به ساختن کشور کمک کنند

رییس بسیج رسانه البرز نیز در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران استان می بایست از ظرفیت پیشکسوتان برای پیشبرد اهداف نظام و توسعه استان بهره گیرند گفت: امید آفرینی و محرومیت زدایی دو نکته ای است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فراوان داشته و دارد.
سرهنگ پاسدار سید محمد رضا موسوی زاده افزود: بر همین اساس خبرنگاران می توانند با انتقال موضوعات و کمبودها به مسوولان و تداعی زحمات مسوولان در این بین پای کار باشند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران با همفکری و تعامل می توانند به فضایی که برای ساختن کشور ایجاد شده کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha