تلاش برای پیدا کردن ۲نوجوان غرق شده در دریای مازندران ادامه دارد
عکس آرشیوی است

ساری - ایرنا - رییس هیات نجات غریق مازندران گفت :جستجوی ناجیان غریق استان برای پیدا کردن۲ نوجوانی که ظهر دیروز چهارشنبه در منطقه ساحلی میرود بابلسر غرق شده بودند، همچنان ادامه دارد.

نقی کریمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :۲نوجوان ۱۶ ساله حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته به همراه اعضای تیم فوتبال خود به دریا رفته بودند ، ولی گرفتار موج های شکافنده شده و غرق شدند .

وی با اظهار این که این یکی از مغروغین شده از شهرستان بابل و دیگری غیر بومی است، ادامه داد : این افراد در قالب یک تیم فوتبال برای تفریح به این منطقه ساحلی آمده بودند که به رغم تذکر ناجیان غریق مبنی بر نیمه آرام بودن دریای مازندران ، اما این افراد بی توجهی کرد و به دریا زدند.

رییس هیات نجات غریق مازندران اضافه کرد : از روزگذشته تاکنون ۱۵ نفر از نیروهای نجات غریق مازندران در تلاش برای یافتن اجساد این غریق هستند که تاکنون منجر به نتیجه نشده است .

وی با اشاره به اینکه منطقه ای که این دو نفر غرق شدن منطقه شنا ممنوعه بود ، گفت : این افراد گرفتار موج های شکافنده دریای مازندران شدند و نتوانستند از این موضوع خلاص شوند .

به گفته کریمیان برای پیدا کردن اجساد غرق شدگان بخش زیادی از نیروهای امدادی درگیر کار شدند ،نیروهای هلال احمر هم به کمک ناجاین غریق آمدند.

وی افزود : یکهزار ناجیان غریق در ۴۲۰ نقطه حادثه خیز سواحل دریای مازندران مشغول به خدمت هستند .

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت : از آغاز اجرای طرح سالمسازی دریای مازندران ( از اول خرداد ماه ) ۷۵۱ نفر توسط ناجیان غریق استان از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۶۶ نفر در محل بروز حادثه احیا و به بیمارستان منتقل شدند . 

اوایل این هفته نیز سه نفر در سواحل دریای مازندران در منطقه بابلسر و گوهرباران ساری غرق شدند  .

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا با ۱۵ طرح سالمسازی، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha