۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84858216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ داوطلب لرستانی رتبه های تک و ۲ رقمی کنکور سراسری را کسب کردند

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: سه داوطلب این استان رتبه های تک رقمی و ۱۶ نفر دیگر نیز رتبه های ۲ رقمی کنکور سراسری امسال را کسب کردند.

به گزارش ایرنا رضا عزتی روز پنجشنبه در جلسه تجلیل از رتبه برترهای کنکور سراسری در لرستان بیان کرد: داوطلبان استان علاوه بر این دهها رتبه سه رقمی و صدها رتبه چهار رقمی در کنکور سراسری کسب کرده اند که نشان دهنده همت والای جوانان لرستان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بر عهده دانشگاه ها، خانواده و سایر نهادهای مرتبط است اظهار داشت: پس از شناسایی استعدادها، پرورش آن و حضور این افراد در سطح کشور مهم است و سال های قبل به دلیل آسیب های موجود نتوانستیم بستر لازم را برای برخی از این استعدادها فراهم کنیم که باید در این زمینه تلاش جدی شود.

وی با تاکید بر تلاش برای تغییر بنیادی در آموزش و پرورش تصریح کرد: در این راستا کارگروهی متشکل از معاونت ها و ادارات مربوطه جهت بررسی علمی و کارشناسی سطح علمی دانش آموزان براساس رویکردهای سیستمی و تلاش برای ارتقای وضعیت موجود تشکیل شده است.

عزتی ادامه داد: آینده پژوهشی، فعال نمودن پژوهشکده تعلیم و تربیت جهت مسئله شناسی، ارتقای کیفیت علمی دانش آموزان، استفاده از ظرفیت نهاد خانواده و توجه به آزمون های خاص و المپیادها در دستور کار قرار گرفته است.

۴۴ هزار و ۳۸۷ داوطلب لرستانی در پنج گروه آموزشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شرکت کردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha