۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84858397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ طرح عمرانی در بجستان خراسان رضوی آماده بهره‌برداری است

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: ۲۰ طرح عمرانی با صرف اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال امسال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حیدری روز پنج شنبه در حاشیه جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بجستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این اعتبارات ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش دولتی و ۱۵۰ میلیارد ریال به وسیله بخش خصوصی تامین و هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرحها در بخشهای مختلف آبرسانی، کشاورزی، مخابراتی ، احداث محورهای مواصلاتی، عملیات گاز رسانی به تعدادی از روستاها، منابع طبیعی، احداث مسکن و عمران شهری و روستایی احداث می شود.

فرماندار بجستان گفت: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرای روکش آسفالت هفت کیلومتر محور مواصلاتی بجستان به فردوس با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

وی اظهار داشت: مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان اخذ شده است و بعد از اختصاص اعتبار لازم عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان بجستان برگزار می شود، بیان کرد:ـ باید از همه ظرفیتهای موجود برای انعکاس فعالیتهای دولت سیزدهم در بخشهای مختلف به مردم بهره گرفت.

حیدری گفت: با توجه به همزمانی هفته دولت امسال با ایام محرم آغاز برنامه های فوق با برگزاری برنامه فرهنگی و مذهبی با حضور هیاتهای مذهبی و عزاداری و برنامه های خاص متناسب با این ایام در داخل فرمانداری خواهد بود.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲ هزار و ۵۷۴ نفر که تاکنون برای اجرای طزح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان ثبت نام کردند، بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۳۵۲ واحد در حال اجرا است.

معاون جدید برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بجستان گفت: اجرای طرحهای آبرسانی و زیربنایی برای کاهش  معضلات تامین آب شرب  و طرحهای رفع موانع تولید و اشتغال در این منطقه مورد تاکید است.

حمید عدالتی افزود: ایجاد قرارگاه اجرایی برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن از جمله مسائل حائز اهمیت در این منطقه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان این آیین حمید عدالتی به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بجستان معرفی و از خدمات مجید اکبری در مدت ۱۳ سال مسوولیت در این سمت تقدیر شد.

عدالتی پیش از این مسوولیت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناباد را بر عهده داشت و اکبری در سمت جدید به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی معرفی  شد.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha