نماینده مجلس: ایران در مذاکرات برجام با اقتدار و قدرت ایستادگی کرد

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در مذاکرات برجام چیزی از دست نداد و بدون عقب نشینی با اقتدار و قدرت ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در بیست و هشتمین یادواره ۹۵ شهید شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود اظهار داشت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در برابر همه کشورهایی که می‌خواستند آن را به زانو درآورند به عنوان یک کشور قدرتمند خودنمایی می‌کند، به دلیل خون پاک شهدا است.

وی افزود: کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی ما را به زانو درآورند، امروز پای میز مذاکره نشسته و آماده شدند تا تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مسوولان مشکلات معیشتی مردم را درک می‌کنند و سه قوه در کنار هم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دنبال پیاده کردن روشی هستند که مردم را از این وضعیت اقتصادی رها کنند.

استاندار سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی از جمله ولایت و امنیت حاصل جانفشانی و ایثارگری شهدا است، گفت: بهترین‌ راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان و نیز تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری برنامه‌های یادواره شهدا است.

سید محمدرضا هاشمی افزود: توجه به فرهنگ‌ ایثار و شهادت با کار جهادی و شبانه روزی و همچنین وقف کردن وقت مسوولان برای خدمت به مردم محقق می‌شود که این مهم در دولت مردمی مورد توجه و در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha